Smartwings – Odškodnění za zpoždění letu

Mění se po koronaviru podmínky kompenzací za zpoždění letu? A jak to udělat, že Vám odškodnění za zpožděný nebo zrušený let neuteče?

Smartwings – Odškodnění za zpoždění letu

Po dlouhé odstávce letadel z důvodu koronaviru se dnes dočkali první cestující, kteří tak mohli vycestovat přes hranice letecky za turistikou či pracovní cestou s leteckou společností Smartwings. Prvním letem se stal let číslo QS1082, který ve 12:25 odstartoval do cílové destinace Split. Tato linka bude nyní operována třikrát týdně a od 24.6 dokonce každý den. Jedná se o let trvající 1H30M se vzdáleností 746 KM. Tedy v případě kompenzace za zpoždění letu či zrušení letu dle pravidel regulace EC261 může cestující získat u tohoto letu 250 EUR na osobu.  

Let Smartwing se přidal k již existujícím aktuálním letům, které operuje ČSA a to do destinací Paříž, Amsterdam, Bukurešť, Frankfurt nad Mohanem či Stockholm. Další lety budou následovat v dalších týdnech a to do destinací Keflavík, Budapešť, Košice, Kyjev či Londýn-Heathrow. V červenci pak skupina Smartwings plánuje obnovení letů do Řecka a Bulharska.

Vzhledem k obnovování pravidelných linek se tak obnovují i pravidla platná pro získávání kompenzací v případech zpoždění letu či zrušení letu nebo nestihnutí návazného spoje. Dle legislativy EC 261 je tak stále platný nárok na získání náhrad za nekorektně proběhlé lety dle vzdáleností letů od 250 EUR do 600 EUR na osobu. Zároveň jsou platná a nezměněná pravidla pro refundace cen letenek u zrušených letů ve finanční formě.

V případě, že se chystáte na cestu letadlem v roce 2020 do jedné z výše uvedených destinací, nestresujte se s případnými problémy, které Vás mohou čekat na cestě a nezapomeňte si zdarma zaregistrovat Váš let. Buďte si tak jistí, že Vám případná kompenzace nebo refundace za zpožděný nebo zrušený let neuteče. Doposud jsme pohlídali více než 5 tisíc letů našich klientů, a to zcela zdarma.  V případě, že máte zájem o hlídání budoucího letů včetně získání kompenzace ve výši až 600 EUR na osobu  bez jakékoliv spoluúčasti, pak si nezapomeňte zakoupit naši unikátní službu SMART ASISTENT a to dle Vaší preference buď na měsíc či na celý rok. V rámci zvoleného období pak budete mít naše služby kompletně zdarma, a to na neomezený počet letů.

V případě, kdy Vás v minulosti postihlo zpoždění letu, zrušení letu nebo nestihnutí návazného letu a rádi byste, abychom Vám získali kompenzaci nebo náhradu nákladů za nekorektně proběhlý let až do výše 600 EUR na osobu, zadejte Váš problémový let do našeho formuláře zde a my se rádi Vašeho případu ujmeme.

10. 6. 2020 ClaimCloud
Zpět na přehled článků