Smartwings nebo Travel Service?

Novinky a změny týkající se naší největší letecké společnosti z poslední doby, včetně informací o nově plánovaných linkách, a to i včetně výše jejich možných kompenzací v případě dlouhých zpoždění letů nebo zrušení letů. Dále informace o nedávném zvýšení váhových limitů zavazadel u Smartwings.

Smartwings nebo Travel Service?

Sloučení obchodních značek
Stalo se Vám, že jste nakoupili letenky napřímo od letecké společnosti nebo skrze jiného prodejce či cestovní kancelář u společnosti Travel Service, ale nastupovali jste do letadla Smartwings? Přemýšleli jste pak, s jakou leteckou společností jste vlastně letěli? V roce 2019 už by se Vám toto stát nemělo. Do 10.12.2018 byly totiž paralelně provozovány dvě obchodní značky, tedy Travel Service a Smartwings. Zatímco Smartwings byla obchodní značka provozující primárně pravidelné linky, pak obchodní značka Travel Service byla primárně zaměřena na charterové lety. S účinností od 10. prosince 2018 společnost Travel Service, a.s. změnila obchodní název na Smartwings, a.s a v nové sezoně tak již bude vše provozováno pod jednou obchodní značkou a to Smartwings. Tato změna přináší jednotný brand a z pohledu cestujících přináší hlavně jednoduchost v rámci orientace mezi obchodními značkami, letenkami a stejně tak jednotná kontaktní místa či internetové portály (již nyní na internetových stránkách www.travelservice.aero je informace s přesměrováním na stránky www.smartwings.com).

 

Změna váhových limitů
S další pozitivní změnou směrem k cestujícím přišla letecká společnost Smartwings v listopadu loňského roku, a to konkrétně se zvýšením váhových limitů odbavených zavazadel z dřívějších 15 kg na 23 kg. Maximální váhový limit příručního zavazadla, které si cestující může vzít na palubu letadla, se nezměnil a zůstal na 8 kg. Zatímco jiné letecké společnosti zpřísňují své podmínky u zavazadel (v minulém roce jsem psali například o změnách podmínek u společností Wizzair či Ryanair), společnost Smartwings se rozhodla jít opačným směrem a svým zákazníkům tak dávají větší možnosti. V rámci cest na dovolenou se jistě bude každý kilogram navíc hodit…

 

Nové plánované linky z Bratislavy a Košic
Nově přidávané linky potěší nejvíce cestující z destinací Bratislava a Košice. Odsud budou totiž nově od konce května 2019 operovány pravidelné linky do Antalye. Konkrétně by měly být linky zajišťovány letouny Boeing 737-800 a 737 MAX.

Přehled linek:(V rámci České Republiky jsou pak spojení do Antalye již provozována z destinací Brno, Ostrava, Pardubice a Praha.)

 

Kompenzace a její výše
V případě Antalye, přestože nespadá pod EU, tím že budou lety operovány evropskou leteckou společností, si nemusíte lámat hlavu, zda je zde možné získat kompenzaci či nikoliv. Tedy jak na letech do Antalye tak i zpět, budete mít možnost získání kompenzace za zpožděný let nad 3H v cílovém letišti či za zrušený let. Výše potenciální kompenzace je pak jak pro Bratislavu tak i Košice (stejně tak veškeré letiště v CZ) 400 EUR na osobu v případě, kdy zpoždění či zrušení letu nebylo způsobeno vyšší mocí.  

 

Bezplatné hlídání budoucího letu
Nechcete se zdržovat či zjišťovat, zda Váš let splňuje podmínky kompenzace? V tom případě je pro Vás ideální naše bezplatná služba HLÍDÁNÍ BUDOUCÍHO LETU. Stačí v našem formuláře zde zaregistrovat Váš plánovaný budoucí let a my jej budeme hlídat zdarma za Vás. Jakmile Váš let proběhne, dáme Vám vědět, zda splňuje nárok na kompenzaci či nikoliv. Následně se sami rozhodnete, zda budete chtít využít naše služby v rámci získání kompenzace či nikoliv.

 

Proč využít služby ClaimCloud
Pokud jste měli let, který byl zpožděn a vy si nejste jisti, zda máte nárok na kompenzaci, letecká společnost s Vámi nekomunikuje nebo nemáte potřebné jazykové dovednosti, můžete kdykoliv svůj let zdarma a nezávazně ověřit v našem formuláři zde. Náš zkušený tým ClaimCloud Vám v tomto směru rád sdělí, zda je možné získat kompenzace za zpoždění letu, kompenzace za zrušený let. Navíc využitím služeb ClaimCloud nic neriskujete.

4. 1. 2019 ClaimCloud
Back to posts overview