Získejte kompenzaci až 600 € na osobu.
Svěřte se do rukou odborníků.

Váš zpožděný let je pro nás výzva

Službu ClaimCloud jsme pro Vás postavili tak, aby byla výjimečná a maximálně jednoduchá. Zároveň abyste vždy věděli, co se s Vaší reklamací děje. V tomto směru máte nyní jedinečnou příležitost vyzkoušet si výhody Naší služby na vlastní kůži.

Celosvětová působnost

Zabýváme se lety po celém světě

Oproti podobným službám na trhu se nezabýváme pouze lety v rámci Evropské Unie, ale řešíme celý svět. Je tedy jedno jestli zda letěli z Prahy do New Yorku a dále jste pokračovali třeba do Montrealu. Jednoduše řečeno, kdekoliv na světě se Vám stane nepříjemná situace s leteckou společností, my Vám dokážeme pomoci a ověřit, zda máte nárok na kompenzaci, či nikoliv. Z tohoto pohledu je služba ClaimCloud velmi oblíbená, protože dokáže pomoci plošně komukoliv.

Naše služby bez rizika

Není výhra, máte vše zdarma

Jak staré dobré pořekadlo praví „Bez peněz nejsou koláče“… My toto pravidlo ctíme na 1000%. Tedy bez ohledu na to, jak náročné vyjednávání je, jak dlouho na něm pracujeme, bez ohledu na to, že musíme učinit právní kroky (nezřídka se dostáváme do situací, kdy musíme jít cestou předžalobní výzvy a dokonce i k soudu), tak jediné co na Naší straně řešíme, je úspěch získání kompenzace pro Našeho klienta. Pokud v tomto směru nejsme úspěšní, nic po Našem klientovi nepožadujeme. Pro klienta jsou Naše služby bez jakéhokoliv rizika a může tak jen vydělat. Je alarmující, že pouze dva z deseti lidí, kteří mají nárok na kompenzaci si o ni buď řeknou, nebo ji úspěšně vyreklamují. Nebuďte mezi těmi osmi, kteří o své peníze přijdou a řekněte si o ně skrze Naší službu ClaimCloud.

Máme zkušenosti

Prostředí kompenzací je Naším denním chlebem

Za dobu, kdy Naší službu poskytujeme, jsme si prošli stovkami případů, které jsme dotáhli do úspěšného konce. V tomto směru víme, jak které letecké společnosti jednají, víme jak se v které situaci orientovat, zda pravidla pro kompenzace určuje letecká společnost, konkrétní regulace pro danou oblast (například Evropská Unie) nebo přímo legislativa dané země. Například v rámci legislativy ČR je možné reklamovat lety až 3 roky zpětně, v rámci Anglie je to například 6 let zpětně.

Kromě znalostí pak máme přístup do neveřejných databází, kde jsou k dispozici pravdivé informace o tom, jak let proběhl, jaké byly příčiny dané události, jak časově ovlivnily daný let nebo kdy přesně letadlo přistálo v cílové destinaci. V tomto směru nabízíme Našim klientům úspěšnost získání kompenzace, která se blíží 100% u všech případů, které jsou nárokovatelné.

Zákaznická sekce

Informace mají cenu zlata

Nespoléháme se na dílčí informace zaslané emailem nebo sms. Máme pro Vás vytvořenou zákaznickou sekci, kde můžete kdykoliv vidět stav svých žádostí. V každý okamžik tak víte, co se s Vaším případem děje, zda jsou vyplněny všechny potřebné údaje nebo zda máte vyplněný například bankovní účet pro okamžité poslání Vaší kompenzace. Skrze Náš zákaznický systém Vám pak zasíláme i průběžné upozorňovací emaily, když se posuneme s řešením Vašeho případu dál.

Doporuč a získej

Odměňujeme Vás

Máme unikátní systém odměňování za doporučení. Jen u Nás automaticky, když doporučíte někoho z Vašeho okolí a bude jeho let úspěšné kompenzován, od Nás obdržíte až 500 CZK za doporučení každého zákazníka. Za každý úspěšný případ Vám na Váš bankovní účet zašleme Vaši odměnu. Vše opět vidíte přehledně ve své zákaznické sekci.

Od jednotlivce až po firmu

Individuální přístup ke kažédmu

Mezi Naše zákazníky patří jak jednotlivci, rodiny či skupiny, tak i firemní klientela, cestovní agentury a kanceláře nebo například agregátoři pojištění. Ke každé skupině Našich klientů se chováme individuálně a nastavujeme spolupráci tak, aby vyhovovala podmínkám daného zákazníka či partnera. Pokud tedy někdo radši komunikuje telefonicky, pak se zákazníkem telefonujeme. V případě, že letěla skupina kamarádů a jeden to chce řešit za všechny, pak se přizpůsobíme a jednáme pouze s kontaktní osobou. V tomto směru ctíme rčení „Náš zákazník, Náš pán“ a pokud je to jen trochu možné, vyjdeme vždy vstříc.

Náš příběh

Nejsme anonymní

Impulsem pro vznik služby ClaimCloud, byla osobní zkušenost s reklamací letu, který neproběhl dle podmínek avizovaných při nákupu letenky. Následná náročnost a délka vyjednávání, kterou jsme museli projít, zapříčiněná neochotou letecké společnosti kompenzovat to na co jsme měli nesporný nárok, vedla k myšlence založení společnosti a služby, která bude pomáhat podobně postiženým zákazníkům, kteří si zaplatili za služby, které ale nakonec bohužel neobdrželi v očekáváné kvalitě.

Vytvořili jsem tedy tým spolupracovníků, se kterými celou službu provozujeme. Aktuálně máme nejkomplexnější služby na trhu, kdy se zabýváme lety po celém světě. Máme nezávislý právní support, se kterým řešíme případy, kdy letecká společnost neuznává své povinnosti vůči svým klientům. Nebojíme se tak postavit jakékoliv letecké společnosti kdekoliv na světě, pokud je Náš klient v právu a umožňuje to daná legislativa. Naše služby pravidelně již využívají společnosti a zákazníci i mimo ČR.

V tomto směru budeme potěšeni, pokud i Vy se zaregistrujete na Naše stránky a budete si moct vyzkoušet služby, které nabízíme.

Petr Tomeček – zakladatel a provozovatel služby ClaimCloud