Váš zpožděný let a komplikace s ním vyřešíme až 3 roky zpětně.

Získejte kompenzaci za zpožděný, zrušený let
nebo za problém se zavazadlem

Nenechte si ujít svůj nárok na odškodnění za nekorektně proběhlý let. Váš nárok může být až do výše 1220 € dle typu pochybení letecké společnosti.

Zabere Vám to maximálně 2 minuty.

Jaké může být Vaše odškodnění? Výše kompenzace se odvíjí od délky letu.

250 € do 1 500 km

Příklady:
Praha Paříž
Bratislava Londýn
Praha Brusel

400 € od 1 501 km do 3 500 km

Příklady:
Brno Madrid
Praha Moskva
Bratislava Lisabon

600 € nad 3 501 km

Příklady:
Praha New York
Vídeň Tokyo
Praha Dubai

Kdy je možné uplatnit nárok na kompenzaci od letecké společnosti?

Zmeškání navazujícího letu

Nárok na kompenzaci vzniká v případě, kdy bylo cestujícímu zamezeno v nástupu na palubu letadla.

Dozvědět se více

Zpoždění letu

Nárok na kompenzaci vzniká v případě, kdy zpoždění letu činí v cílové destinaci více jak 3 hodiny od plánovaného času příletu.

Dozvědět se více

Zrušení letu

Nárok na kompenzaci vzniká v případě, kdy zrušení letu je oznámeno leteckou společností méně než 14 dní před datem plánovaného odletu.

Dozvědět se více

Odepření nástupu

Nárok na kompenzaci vzniká v případě, kdy vinou letecké společnosti zákazník nestihl návazný let v rámci své cílové destinace a zpoždění v cílové destinaci bude více jak 3 hodiny od plánovaného času příletu.

Dozvědět se více

Zpoždění, ztráta či poškozené zavazadlo

Nárok na kompenzaci vzniká v případě ztráty zavazadla (není navráceno majiteli do 21 dní), v případě zpoždění zavazadla (výdaje na nákup nezbytně potřebných věcí).

Dozvědět se více

Jak proces odškodnění funguje? Je to jednodušší, než byste čekali.

1 Podání žádosti

Skrze Náš jednoduchý intuitivní formulář zadáte číslo, datum a okolnosti letu s Vašimi kontaktními údaji a my Vám dáme obratem vědět, jaká je výše Vaší možné kompenzace.

2 Udělíte Nám
plnou moc

Jakmile je Váše žádost schválena, pošleme Vám jednoduchý formulář plné moci, který vyplníte, podepíšete a pošlete Nám zpět.

3 Jednáme
za Vás

S Naším týmem vyjednáme co nejvyšší možnou kompenzaci pro Vás. Jakmile uzavřeme s leteckou společností jednání, dáme Vám vědět.

4 Obdržíte vyplacení
kompenzace

Jakmile od Nás dostanete zprávu o úspěšném uzavření případu, stačí již jen vyplnit číslo bankovního účtu a my Vám neprodleně poukážeme Vaši finanční částku na Váš bankovní účet.

Proč si vybrat službu ClaimCloud? Bereme za Vás vyjednávání kompletně na svá bedra a Vy tak můžete svůj volný čas věnovat tomu, co Vás baví.

Řešíme celý svět

U Nás nezáleží na tom, kde se let uskutečnil. Pokud jste měli problém kdekoliv na světě, prověříme možnosti a pokusíme se pro Vás vykompenzovat odškodnění i tam, kde na to ostatní společnosti nestačí. Dokážeme kompenzovat finanční hodnotu, dárkové poukazy nebo třeba bonusové letecké míle.

Vysoká úspěšnost

Orientujeme se v postupech a fíglech, které letecké společnosti uplatňují na své klienty. Máme právní tým, který zvyšuje šanci na úspěch, a to i v případech, kdy se na první pohled zdá, že nárok není uznatelný.

Transparentní a vstřícný
přístup je samozřejmostí

Díky Našemu unikátnímu zákaznickému systému a aplikaci pro iPhone jsme s Vámi stále v kontaktu 24hod denně, 7dní v týdnu. 365 dní v roce máte po ruce aktuální přehled o stavu vašich reklamací.

Reference

Letěla jsem z Prahy do Lisabonu a pak dále. Všechny mé lety na území Portugalska byly zpožděny a některé dokonce zcela zrušeny. Díky tomu jsem na Madeiře uvízla o 3 dny déle, než jsem plánovala, což mi způsobilo veliké potíže. Snažila jsem se získat of firmy TAP refundaci, ale zcela bezvýsledně, na mé žádosti a výzvy nikdo nereagoval. Díky Vám jsem získala odškodnění, které mi právem náleželo.

Blanka Ch.

Chtěla bych vaší společnosti poděkovat za vyřízení maximální finanční kompenzace (a satisfakci pro mé nervy) za zrušený let z Abu Dhabí společností Air Serbia ze dne 12.6.2015. Milé, rychlé a profesionální jednání.

Zdena V.

Thanks for sorting out the compensation. I wasn’t able to file the complaint for the delayed flight, the airline would not respond and I had already lost hope in the compensation. Thank you for your professionalism and quick action, I was very satisfied.

Mark P.

Ještě jednou tisíceré díky za pomoc. Velice kladně hodnotím váš přístup, celkové jednání a rychlost, s jakou byla kompenzace vyřešena. Ještě jednou moc a moc díky!!

Eva V.

Encore une fois, je vous remercie pour votre aide. J’évalue très positivement votre approche professionnelle, la rapidité de la négociation ainsi que le résultat de la compensation, là où j’ai moi-même échoué. J’utiliserai vos services avec plaisir dès j’en aurai besoin.

Cédric M.

Děkuji moc za skvělý profesionální servis a úspěšně vyřízenou reklamaci, kterou bych já osobně už dávno vzdala. Máte ode mě pět hvězdiček. Vřele doporučuji.

Denisa O.

Děkuji vám za vyřízení kompenzace. Po vlastní ose se mi reklamovat zpoždění letu nepodařilo, aerolinky na mé výzvy nereagovaly a v kompenzaci jsem už ani nedoufal. Díky za váš profesionální přístup a rychlé jednání, byl jsem velmi spokojen.

Marek P.

Zpožděné, poškozené či ztracené zavazadlo. Návod, co dělat na letišti a na co máte nárok. Část druhá, zpožděné zavazadlo.

Zpožděné, poškozené či ztracené zavazadlo. Návod, co dělat na letišti a na co máte nárok. Část druhá, zpožděné zavazadlo.

Co si počít v okamžiku, kdy Vám letecká společnost nedoručila zavazadla? Na co máte nárok ihned a na co později? Co pro získání pozdější kompenzace musíte učinit na letišti? O… číst dál
Záludnosti rezervací

Záludnosti rezervací

Co hlídat při nákupu letenek – část druhá… V nedávném článku jsme rozebrali, co je to codeshare let a jak jej na letenkách odhalíme… V tomto článku Vám přiblížíme problematiku… číst dál
Co si pohlídat při nákupu letenek!

Co si pohlídat při nákupu letenek!

Co hlídat při nákupu letenek. Co je codeshare let… Kde číhají úskalí v případě následných nárokování kompenzací za nekorektně proběhlé lety. S čím počítat a nebýt následně nemile… číst dál